Заглеждам се във въпросния автомобил,та някой ако може да даде някаква информация...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
FIAT SEDICI 1,9 JTD 4х4 -Мнения
Свий
X
-
От: FIAT SEDICI 1,9 JTD 4х4 -Мнения
Първоначално публикуван от Бачо Ачо Преглед на мнениеКарал съм Пунто с такъв мотор и затова пак се заглеждам...не е джипка все пак.
България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
От: FIAT SEDICI 1,9 JTD 4х4 -Мнения
В семейството имаме Suzuki SX4. Караме я от нова, вече е на 9 години и 90 000 км, никакви проблеми. Двигателя е 1.9 Mjet на Фиат, дърпа много добре и харчи около 6.5 л/100 смесено. Скоростната кутия е 6 скорстна, и в сравнение с Фиат Браво 2, със същия мотор, но с 5 скорости, Сузукито е с по-добра динамика. Сглобяват се в Унгария, и качеството на сглобката е доста добро.
Коментар
-
От: FIAT SEDICI 1,9 JTD 4х4 -Мнения
Мога да дам мнение само за мотора: Карам го на Bravo 1.9 JTD 105кс. Когато я купих, беше на 280 000км. Сега е на 405 000 истински.
Доволен е меко казано. Все още разхода е около 4,6 смесен! Лятото с климатика около 5. Досега, само масло(Selenia 10W40), филтри
и ангренажни комплекти. И е ходила на доста места, където сега ходя с Витарата...
Коментар
-
От: FIAT SEDICI 1,9 JTD 4х4 -Мнения
Това е клонинг на Сузуки СХ 4, правят се в Унгария. Доста народ се оплаква от калпава сглобка и чести проблеми със скоростните кутии, съединителите и т.н.-в Сузуки БГ има информация.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: FIAT SEDICI 1,9 JTD 4х4 -Мнения
Моторът, при нормална поддръжка, е практически неубиваем. Ресурс на "хардуера" 500 хиляди и нагоре в масовия случай. От тези години обаче няма JTD. Мултиджет са, по 120 коня. JTD-то е по-малко коне и екологията му е друга. Мултиджета е с ония скъпите и проблемни филтри по хиляда и нещо евро.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
От: FIAT SEDICI 1,9 JTD 4х4 -Мнения
Темата е стара, но мога да добавя наблюдения за 11000км. с бензиновата версия. Много здрава и проходима машинка, лесна за обслужване с икономичен двигател.
Минусите е ниска видимост в ляв завой или кръгово, заради дебелата двойна колона отпред. Свикваш да се навеждаш настрани на моменти.
Типично за сузуки, е със силно пластмасов интериор, но нищо фрапиращо.
Със сигурност 1.9JTD ще е по-пъргав. У нас избягвам дизелите, заради риска с горивото, но при добър късмет и подбрани бензиностанции си караш спокойно.Hyundai SantaFe AWD 2.4 146hp 2002
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар