Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Renault Scenic rx4 1.9

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Renault Scenic rx4 1.9

    Какво представлява този автомобил.Става ли за риболов и да тегли ремърке с лодка до 500кг.
    Желая Вашето мннение.Честити празници!!!!!

  • #2
    От: Renault Scenic rx4 1.9

    Има тема вече във форума, отделно в Рено форума има страхотна и дълга тема с всевъзможни дискусии, ремонти и актуални цени на части. Отдделно във форума има колега с такова бензиново рено. Това, което мога да Ви кажа е, че задвижването на задния мост е с виско муфа. Ако е сдала багажа се ремонтира лесно, заедно с целия кардан и висящия лагер. Ремонта се извършва във Варна, от майстор, който доста го хвалят в рено форума. Ако не се лъжа сумата излизаше между 300-500 лева. Тук не мисля, че ще получите позитивни мнения относно този автомобил, предвит хобито и автомобилния парк на хората пишешщи тук. Лично на мен това рено ми харесва. Много удобно се сгъват задните седалки. Малко по-високо е спрямо стандартния сценик. Детските болести са пукане на капака на резервната гума и задната врата, неработеща система за измиване на фаровете, която изисква сваляне на бронята, близко разположени педали. Успех!
    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

    Коментар


    • #3
      От: Renault Scenic rx4 1.9

      Таман приключвам ремонта на скоростна кутия на бензиново такова. 5-та предавка е кекава. И по-лошото е че се наложи смяна на първичния вал заради орубени шлици. Изобщо мнението ми за тези скоростни кутии е .... абе некрасиво.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #4
        От: Renault Scenic rx4 1.9

        Много е писано за скоростните кутии точно на тези рена. Проблема идва в това, че падне ли нивото на маслото и кутията заминава. Доколкото разбрах, 5-тата е високо разположена и при минимален пад на нивото остава без мазане и си заминава. Друго, което съм чел, че точно с тази кутия на 5-та не се тегли нищо, иначе пак си заминава.
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #5
          От: Renault Scenic rx4 1.9

          Ремарке с лодка до 500кг може да се тегли с почти всеки автомобил с подобен двигател (1.9Д или ТД)... Теглил съм по-тежка с Меган 1.9dci... Специално този модел не е най-добрият избор за МПС втора (трета-четвърта) употреба - аз не бих търсил такова целенасочено. От друга страна, ако се намери запазен екземпляр...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            От: Renault Scenic rx4 1.9

            Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнение
            Много е писано за скоростните кутии точно на тези рена......
            Писано е щото има защо явно. С този долно разположен селектор и протичащ семеринг рано или късно се получава теч на масло и т.н.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              От: Renault Scenic rx4 1.9

              Първоначално публикуван от petko51 Преглед на мнение
              Какво представлява този автомобил.Става ли за риболов и да тегли ремърке с лодка до 500кг.
              Желая Вашето мннение.Честити празници!!!!!
              Представлява лек автомобил. Става за теглене до момента в които се счупи.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: Renault Scenic rx4 1.9

                Те рената не се славят с надеждни ск. кутии и все ше има теч от някъде, задължително от избирача и евентуално от лагер семеринга ...
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #9
                  От: Renault Scenic rx4 1.9

                  И зегерката на дифа...
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #10
                    От: Renault Scenic rx4 1.9

                    Здравейте,

                    Имам renaut scenic rx4 1.9 dci, кардана на което принципно е неразглобяем на съставни части с несменяем лагер.Като при мен оригинален се сменя целия с всички карета, тъй като те са част от комплекта нов. Но е е 1800 лв.

                    Аз имах пукане при пълен завой на ляво или на дясно чуващ се все едно от предните карета на гумите или пребуксуване чуващо се от задната лява или дясна гума, в зависимост на къде завивам.



                    Заради парите, Aз избрах рециклиране на кардан, преди една година вместо замяна с нов и честно казано малко съжалявам, защото после видях в нета кардани за rx4 и на по-ниски цени от Китай (може би със съмнително качество, но поне кардан с балансьори, тоест окомплектован със всички части, вкл. гуменото каре както и другото каре, както е оригиналния)

                    След рециклиране сега е разглобяем кардан със сменяем лагер, като за труда дадох 970 лв. Сториха ми се не малко парите, но поне бях доволен, че всеки нов лагер на разглобяемия ми кардан струва само 20 лв и за напред трябваше подръжката на кардана да ми излиза по евтино.

                    Така или иначе обаче в този вариант, когато кардана ми е рециклиран, нямам балансьори, които са си част от оригиналния кардан, тъй като те са едни от първите неща, които се чупят като заминава (несменяемия) лагер на кардана. Поради тази причина и вибрациите не могат да изчезнат напълно или поне не задълго, както при оригиналния кардан или поне това е така в моя случай.


                    Когато ми сложиха кардана, ми казаха че карето може да кара още (било същото както на модел на мерцедес) и няма нужда от смяна. Вибрациите, малко намаляха но не изчезнаха.



                    В последствие след 4 месеца си смених карето (гумено каре на кардан) и някакви греди (подпори) на кардана, които също бяха заминали. Тоест дадох повече пари, отколкото ако бях сменил всичко от начало.

                    Тогава вибразциите значително намаляха, както и ми изчезна пукането от пред и пребоксуването, което се получаваше на задни гуми или пък пукане на карета на предни гуми при пълни завои на ляво или дясно.




                    Всичко щеше да е ок, ако това пукане и вибрациите не започнаха да се връщат отново след няма и 12 хил км (1 година) след последния ремонт на кардана.

                    Някои от вас имал ли е подобни проблеми и дали те са били заради каре на кардан или има и нещо друго?

                    предварително благодаря за мненията ако някои има какво да сподели

                    Коментар


                    • #11
                      От: Renault Scenic rx4 1.9

                      Странното е че след смяна на лагери и карета, спира влаченето на задните гуми...
                      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                      Коментар


                      • #12
                        От: Renault Scenic rx4 1.9

                        Е тая кола нали има някакво виско за задния мост. Никой ли не го е поглеждал до сега при такива признаци?


                        Как мога сам да тествам, дали моята виско муфа е изправна?
                        Загрявате виско муфата с около половин, един час градско каране - може и повече. След което си избирате равно, широко и асфалтирано място. Много важно е асфалта да е сух и без натрупан прахоляк върху него! Навивате пълен ляв или десен волан, отпускате плавно съединителя и колата трябва да направи три, четири пълни кръга без да се чувства затормозяване. Гумите не трябва да се провлачват по асфалта или просвирват. След това навивате обратен волан и повтаряте същото упражнение.
                        За по-сигурно направете гореописаното и на заден ход!



                        Имам чувството, че автомобила ми се затормозява при изпълнение на теста, налага се да подавам допълнително газ, за да продължи да завива, освен това се чува, че нещо „пука“ отдолу, и като че ли леко се разтриса.
                        За съжаление, вашата виско муфа най-вероятно е напълно заклинила и спешно се нуждае от ремонт. Но за да бъдем сигурни, че това е така можете да ни се обадите и да я тестваме заедно.


                        Забелязах, че задните ми гуми са по-износени от предните, на какво се дължи това?
                        Дължи се на това, че виско муфата ви не работи коректно и не може да компенсира разликите във въртенето между преден и заден мост при завои. А както е добре известно в завой предните гуми изминават по-голям радиус от задните. Но когато виско муфата е блокирала, задните гуми се опитват да се въртят със скоростта на предните в резултат, на което на сух асфалт пребуксуват всеки път по-малко и за около 20/30 000км. се износват значително.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X