Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За колегите с Нисан Терано1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За колегите с Нисан Терано1

    Пускъм тази тема защото или аз нещо не търся както трябва или на истена се пише твърде малко за Терано 1.
    Някой ако занае от каде могат да се намират такъв тип части на добри цени или има такъв познат който ги прави за Терано 1 може да пише в тази тема.
    Ако имате разни идеи или сте осъществили такива за Терано 1 пак пишете.
    http://www.cardomain.com/ride/115625

  • #2
    До: За колегите с Нисан Терано1

    Е, има 3 инча лифт на Calmini, който има част от тия неща.

    Иначе, специално ходовата част на терано 1 и 2 е почти еднаква, с много, ама много малки изключения. Тъй че каквото намериш за ParhFinder, Terrano 1 i Terrano 2 е все тая. Terrano 1/Pathfinder отговаря като ходова част на Terrano 2 дълга база.

    Кажи по-точно какво искаш лично ти да направиш и да постигнеш. Щото снимки из интернет - дал господ.

    В интерес на истината, точно за Pathfinder има май най-много джаджи, предимно в USA и Австралия. И от едното, и от другото място може да се пазарува, срещу съответните пари, които обаче надали ще ти харесат като количество.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: За колегите с Нисан Терано1

      Специален интерес имам към горните носачи така наречените А-рамена и тампони за задния мост с изместен център за да застане прасето на дифа под ъгъл

      Коментар


      • #4
        До: За колегите с Нисан Терано1

        Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
        Специален интерес имам към горните носачи така наречените А-рамена и тампони за задния мост с изместен център за да застане прасето на дифа под ъгъл
        Там няма А-рамо, а две горни щанги. Ако си изработиш две по дълги горни щанги, моста ще се извърти.

        Коментар


        • #5
          До: За колегите с Нисан Терано1

          А това за задния мост е добра идея мерси как не се сетих

          А за А-рмената имах предвит за предния горен носач,то сие обикновен носач само кадето е по дълъг ама те ги продават комплект с една камара неща,на мен ми трябват само двата носача.

          Коментар


          • #6
            До: За колегите с Нисан Терано1

            Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
            А това за задния мост е добра идея...
            Помислих, че говориш само за задния мост.
            Обаче, като дигаш рамата, щангите вкарват моста навътре. Ако е много, трябва да удължиш и долните щанги, които ще върнат моста дето си е бил. После горните да завъртят моста.

            Коментар


            • #7
              До: За колегите с Нисан Терано1

              Е за това се сетих.Точно преглеждах снимките със задния мост ще стане

              Коментар


              • #8
                До: За колегите с Нисан Терано1

                Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                Е за това се сетих.Точно преглеждах снимките със задния мост ще стане
                И кардана може да окъсее.

                Коментар


                • #9
                  До: За колегите с Нисан Терано1

                  Ами може би да ама с колко не знам и до колко дебел фланец се позволява и това не знам

                  Коментар


                  • #10
                    До: За колегите с Нисан Терано1

                    Няма да се плашиш!

                    Коментар


                    • #11
                      До: За колегите с Нисан Терано1

                      Горни носачи правят Calmini, 2 вида. Обаче цената няма да ти хареса - 900 и кусур лева. Явор може да ти ги внесе.

                      Ето едните:


                      И другите:


                      Ето и скобата за паразитния хебел:


                      Аз лично скобата ще си я правя, а носачите ще преправям от оригинални + подложки. Подложките съм сложил вече, но camber ъглите стават не каквито трябва, и шарнира трябва леко да се измести навътре. Като ги направя ще има и съответната тема по въпроса. Дебелината на подложките е 19мм, и общо взето е предела.

                      За тампоните - разбери на коя фирма са. После може да се мисли кой и от къде може да ги внесе.

                      За отпред мисли и в посока смана на торсионите. Разликата между оригиналните, но натегнати, и такива на IronMan - усилени, с каквито съм аз, в поведението на джипката е доста голямо, и според мен си струва смяната.

                      Иначе, стандартни полиуретанови тампони има всякакви, например на SuperPro, или от www.milneroffroad.com От тия на Milner ще взимам аз, понеже цената е добра, а и вече има сложени на едно терано 1 и човека е доволен.

                      Задни тампони+втулка на долния преден носач има оригинални, има и полиуретанови. Правят се и други чашки за тях на струг, от стомана 30, например, които се заваряват към шасито на мястото на оригиналните, които при теб съм почти сигурен че са протрити, изгнили, или с разбит централен отвор. Аз ще слагам полиуретан и там. За горните носачи също има и оригинални, и полиуретанови на SuperPro. Аз ще слагам полиуретанови и там. Полиуретанови има и за стабилизиращите щанги, биалетите и панхард щангата, съответно и там ще слагам такива.
                      Последно редактирано от sparkybg; 06-12-09, 10:45.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: За колегите с Нисан Терано1

                        Тази скоба претполагам се слага за здравина на хебела заради по големите гуми или греша

                        А за турсиона сигорно ще оставя стария но ще сложа амортисьор с пружина на него и така ще помогна на турсиона
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          До: За колегите с Нисан Терано1

                          Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                          Тази скоба претполагам се слага за здравина на хебела заради по големите гуми или греша

                          А за турсиона сигорно ще оставя стария но ще сложа амортисьор с пружина на него и така ще помогна на турсиона
                          Скобата е за разтоварване на болта на паразитния хебел, да. Помага, независимо от размера на гумите.

                          Амортисьори с пружина няма къде да побереш отпред. При крайно разгънато положение ще опират в горния носач.

                          Торсионите са от порядъка на 500лв., и са по-правилното положение отвсякъде. Хода на предницата кой-знае с колко няма да можеш да промениш, а и няма особен смисъл, защото полуоските се счупват прекалено много, а и носачите, особено горния, са сравнително къси. за по-голям от 3 инча лифт отпред ще трябва да се свали надолу предния диференциал, което става с направата на други напречни греди, за които се държи, което е ужасна играчка според мен.

                          Не знам какви гуми искаш да слагаш, но за 31-ци не ти трябва лифт повече от 2 инча. Ако 33-ки, най-добрата комбинация според мен е 3 инча лифт + подложки между горните носачи и горните шарнири, или нови горни носачи, което ще увеличи и хода отпред с около 20-25мм. С 33-ки обаче ще стане тромав, и според мен ще трябва да се търсят по-бавни пиньон и корона на дифовете, които комплект за отпред и отзад в USA са на цена около 1000 долара. Отделно предния диф и полуоски започват да идват малко слаби за такъв размер гуми.

                          Ако питаш мен, вместо да се занимаваш неизвестно дълго време с модификации (аз все още не съм свършил всичко, което искам, а лифта ми е 2 инча, та говоря от опит), вземи пълния кит на Calmini, който е 3 инча, и в него има всичко - скоби, носачи, удължение на захвата на панхард щангата отзад, амортисьори, пружини и усилени торсиони. Слагаш и заспива. А на всичкото отгоре вероятно ще се подобри поведението и на асфалт.

                          ...това ако можеш да си го позволиш де....
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: За колегите с Нисан Терано1

                            Мисля че кит на Calmini, който е 3 инча за сега е много добро но за мен е скъпо решение.
                            Това с подлошките и направата на по дълъг горен носач като за начало ще е добре а за 33" гуми мисля но ми се ще някой ако е качвал на подобно терано да сподели мнение защото загубата на мощност мисля че ще е най-малкия проблем,дали няма да почна да чупя дифове както се е случвало на други модели джипки
                            А за одзат има доста алтернативи за лифт по ефтени и по скъпи

                            Коментар


                            • #15
                              До: За колегите с Нисан Терано1

                              Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                              Мисля че кит на Calmini, който е 3 инча за сега е много добро но за мен е скъпо решение.
                              Това с подлошките и направата на по дълъг горен носач като за начало ще е добре а за 33" гуми мисля но ми се ще някой ако е качвал на подобно терано да сподели мнение защото загубата на мощност мисля че ще е най-малкия проблем,дали няма да почна да чупя дифове както се е случвало на други модели джипки
                              А за одзат има доста алтернативи за лифт по ефтени и по скъпи
                              Предния носач след слагане на подложки леко се скъсява, а не удължава. Това заради camber ъгъла на предните гуми. Започват да седят като на Tatra.

                              Заден диф няма да строшиш от 33-ки. Виж преден, както казах, идва малко близо до лимита си, поне според мен. Обаче ако запазиш оригиналното предавателно число на дифовете и сложиш 33-ки, ще стане тромава. Особено ако си с нещо различно от 3.0 V6 бензин, или чипосан 2.7TDI. Като варианта при теб е само 3.0V6, понеже дизела от около 110 кончета си е слабичък по принцип, а малкия 2.4 бензин - съвсем.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X